Ärligt talat.......

Jag är lite ledsamt glad idag faktiskt.... Visst kul med jul, och att få saker är väl kul... Men när man kommer upp i min (otroligt gamla ålder =P) så är magiken borta.. Man vet att tomten inte finns, julklapparna är inte lika roliga som förr. Min önskelista för i år var: Pengar och ett singstar-spel, fick singstar, och pengar såklart, men det var inte så speciellt...

När man var liten så var det massa paket, roliga saker, det var liksom dockor, sims-spel, Pokemon-kort, ja, allt möjligt! Nu måste man önska sig tråkiga saker hela tiden... Nej jag är besviken att jag blivit äldre.
Haha den som ändå kunde se mig när Kalle Anka börjar, jag är som ett litet barn igen med stora ögon (fast jag sett det så länge jag kan minnas) Det är något magiskt över Kalle....

Nej jag kunde nog faktiskt klara mig utan julen från och med nu....

Min "andra" jul blir inte kul den heller, i vanliga fall brukar vi samla hela familjen en gång till då, fast hos min mamma, och så får jag öppna presenter, men nej, i år ska jag öppna i min ensamhet den 26:e.


Nu ska jag sluta klaga, det var trevligt med familjen och allt. Och nästa år ska jag skriva en lång önskelista, istället för pengar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0