Astrologi

Någon som tänkt på att horoskop kan ha väldigt rätt ibland?

Jag tycker iaf att mitt passa ganska bra, eller okej, kanske inte allt, men lite av det:

Sådan är du som Oxe...
(ca 20/4 - 20/5)
Du tycker bäst om att vara i ditt hem och känner dig tryggast där. Sanning och ärlighet håller du mycket högt.
Skulle någon beskylla dig för att tala osanning reagerar du mycket starkt.
Du är dock som mest väldigt lugn och trygg med en önskan att skapa jämvikt och harmoni runt om dig.
När du finner din livspartner så finns i dina tankar en önskan att det ska vara någon som du kan bilda ett ekonomiskt tryggt
förhållande med. Du kan konsten att charmera den du vill och har därför nästan alltid lätt att få en fin vän vid din sida.
 En vän som du stabilt stöttar och hjälper för att denne ska få större framgångar.
 Du är en person som man litar på. Ger du ett löfte, blir det infriat.
Dock kan du vara tjurigt envis och har någon gjort dig en oförrätt så ska det nog mycket till
 för att du ska kunna glömma den. Du har även anlag för svartsjuka.

Samma sak gäller när det är siffror (ni vet när man tar sitt namn och varje bokstav motsvarar en siffra som a=1 b=2 and so on.) Jag är alltså siffran åtta. Haha nu ska jag väl inte påstå att såna där dagliga horoskop och sånt stämmer, men till såna allmänna så finns det en viss sanning och jag gillar det, för då vet jag att jag inte är så annorlunda från "hur man ska vara" =P

Numerologin iaf, tycker ni ska fatta vad jag menar =):
Siffran Åtta:
Åttor förutspås världsstor framgång, kanske på grund av sin otroliga övertygelse och viljestyrka. Du kan ibland verka kylig trots att du har stor medmänsklighet, vilket förvirrar de nära och kära. Som åtta känner man sig ofta missförstådd. För att nå dina mål går du gärna den långa vägen, bara du slipper att få råd ifrån andra. Tycker du arbetet är intressant kan du jobba hur mycket som helst.

Se upp så att du inte försummar dina närmaste och glömmer att säga vackra ord till dem. Din enorma arbetsvilja och prestationsförmåga kan leda till att du drabbas av så kallad dålig stress. Var rädd om din psykiska hälsa.

För att du ska kunna ha ett fungerande förhållande måste du ha antingen dra ner på arbetet eller ha en mycket förstående partner.

Saturnus regerar ditt liv och de bästa färgerna för dig är mörka färger som svart och mörkblått.

Snälla tro inte att jag är knäpp eller nåt haha =) nu ska jag göra julfint så jag kan pynta klart, jag vägrar nämligen göra matteläxa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0