Bilder och filmer som jag lovat!

Vi börjar väl med bilderna för filmerna är inte helt uppladdade ännu =)

     
Han sitter konstigt.   Axel i en hink.           Gran

                                                                      
Jag har gjort något nytt, vad?         En av mina nya tröjor                               Min nya kjol =)
                                                              (Ignorera min mage)

Idag har det varit en lugn dag, vi hade ingen data så jag kom hem tidigare. Är lite allmänt trött idag.

Förresten, alla vet såna där bilder i metro som har en pratbubbla, Josefin har skickat in massa såna idag, och.... en blev publicerad! Vet inte vilken än, men det ser vi imorgon, det är ganska roligt faktiskt, så läs i Metro imorgon, och kolla in den knäckande bubblan.
De senaste två dagarna har jag kommit sent till skolan, så imorgon så ska jag komma i tid. Jag har redan planerat vad jag ska ha på mig, en kjol jag väldigt sällan har, enda problemet är väl att den är lite "dirty" (inte smutsig utan den andra betydelsen). Men den ligger i min graderob, då borde jag ju kunna ha den? Eller?

Ska fundera på det ett tag nu haha =0)


Kom på att jag glömde filmerna:

Här är jag som dansar med min lillasyster:


Här är min lillasyster och "retard"-pojken



Och här är jag på helium, men det jag säger är helt ointressant
Men jag är cp-ful så kolla inte på filmen, lyssna bara.

Kommentarer
Postat av: Lenne-penne

Låter ungefär som du brukar göra XD

2007-12-10 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0