Bra dag

Så jag kom hem för typ en halvtimma sen, hoppas er kväll varit lika trevlig som min!

Det hela började med att vi träffades vid "donken",  alltså det var jag, Nastaran, Oscar, Fatima och Mathilda. När dem ätit klart gick vi till bowlingen som hade disco! Där var Niklas och Didrik (som förövrigt skulle gått i samma klass som mig sen sexan, men flyttade till Djursholm istället). Vi spelade ett tag, och några som Fatima känner kom förbi, fattade bara vad en hette, och han hette Sebastian. Jag vann såklart på bowlingen, (go figures, eftersom att jag äger!) och Nastaran kom tvåa med bara två poäng.... Detta hände ju då enbart i min fantasi, och det var egentligen Niklas som vann på vår bana, och den andra var det Fatima.... Jag kom inte ens över hundra. MEN(!) det är bara för att jag har en skruv på mina klot, alltså klotet drar mot vänster, det är bra ibland, men oftast så slutar det bara med att den hamnar i rännan.

Därefter så sa Mathilda hejdå för hon och Aggie skulle träffa en kompis från sin klass och vi andra skulle hem till Fatima för att kolla på Barcelona-Valencia. Men det slutade med att jag låg och kollade igenom Niklas bilder i mobilen, den lilla sötingen, han tar mer ego-bilder än mig haha. Oscars huvud låg ivägen konstant, men det var väl okej, haha. Vi kollade på American Psycho, jag skrattade varje gång någon dog, tror att jag har ett problem?

Fatima är ju förresten riktigt lättskrämd, så Nastaran ställde sig bakom dörren och hoppade fram när Fatima skulle in, sen skulle Oscar göra samma sak på Nastaran men MISSAR att hon kommer in, så han står kvar där när Nastaran kommer in, och hoppar fram långt långt efter hon kommit in. Det var roligt.

Haha jag har fått höra hela kvällen typ att jag är liten och mycket mindre än alla andra, men då blir det bara mer respektingivande när jag kommer med tre stycken killar som alla är ett huvud längre haha.
Och nu på vägen hem (efter att jag skämt ut mig för Niklas, Oscar och Didrik genom att visa att jag inte kan springa) så kommer jag på bussen och vid fridhemsplan så kommer en snubbe på som jag kände förr, det är obehagligt att jag stöter på honom så ofta, vi hade en natt, valborg som man helst inte ska prata om, det var pinsamt och jag gjorde en annan kille ledsen den natten..... Nej men åter till min lilla berättelse, det kom på en tjej med som var lite lullig, haha och när en kille hon pratade med gick av så började hon prata med mig, hon bjöd mig till en bar vid slussen, frågade om jag hade cigg, och var jag brukade hänga och vad jag gjort ikväll haha. Jag svarade och frågade självklart tillbaka, hon hade tydligen vart på WE-festen i Ropsten(?) och det hade vart roligt.

Nu tänker jag visa två bilder, den ena skickade jag över till min mobil från Niklas, den andra tog jag med Niklas mobil efter att jag visat hur man sätter igång blixten. Haha enjoy =)
image108
Han plutar alltid sådär med munnen på bilder <3

image109
Ja, vi är alltid glada, och nej, blixten gjorde inte så stor skillnad.

Sov gott på er, nu ska jag sova så jag kommer in i en normal dygnsrytm, och kanske fundera på att starta ett eget företag som pappa föreslog, inte för att jag skulle göra ett dugg, men det hör inte till! =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0