Dööööööd........

Usch usch, jag sov riktigt dåligt i natt, vaknade kvart i 6, somnade ju runt 2... HATAR att vara förkyld, är hellre magsjuk, för det går oftast över efter en eller två dagar... Nu är man bara allmänt äcklig... Tror jag har feber, men har inte kollat ännu, vågar inte.. :p

Idag så har jag gjort vadå? Jo jag gick och la mig vid 9 sov till 11, det var skönt, SEN så blev jag tvungen att gå ut i skinnjacka (alltså så hade jag alldeles för lite kläder på mig) i typ en timma för att hålla koll på småsyskonen... Det var hemskt, och jag ångrar nu att jag gjorde det.... För nu så är jag sjukare än innan, riktigt omysigt!!!

Men det positiva med att det kom nu är att på torsdag när jag kommer hem till Sthlm så är jag nog frisk och det är trevligt haha, vi ska ju göra om massor då! Så glad =0D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0