Fredag och jag är fri!

Idag så var det avslutning, och jag behövde köpa julklappar. Det resulterade i att jag smsar HP och frågar om han vill följa med mig, och det ville han. Så vi gick till BR och kollade på massa leksaker, jag ville nog ha mer än min lillasyster. Men jag köpte i alla fall en lastbil till min lillebror. Efter det så hittade vi Melanie och Stephanie, så dem följer med oss. Köpte världens sötaste tröja till min lillasyster, och muffinsformar till min mamma och till Roger en dassbok haha. Pappa och Ingela tänker jag inte skriva för dem kanske läser, vad vet jag liksom =P

Haha jag vill dela med mig av mitt favoritavsnitt av Gilmore Girls:


Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

DANSAVSNITTET I GILMORE GIRLS KICK ASS!!!!!! :D ME

2007-12-21 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0