Fredag

Jag tror jag har ett problem, idag var jag hemma från skolan. Det är mitt största problem just nu, jag är typ inte i skolan.... Jag missar massor... Fast idag så ja, jag mådde lite dåligt idag, illamående och så. Varför jag slutat gå i skolan? För att jag inte trivs, hur kul är det att gå upp på morgonen, (alltså lämna en plats där man är riktigt glad och slipper tänka på annat) och gå till en plats man helt enkelt HATAR. Jag kan faktiskt inte säga exakt vad det är som gör mig så missnöjd, men det är allt, jag ser det som en temporär plats tills något bättre kommer. Och jag har nu bestämt mig att om jag inte trivs bättre nästa termin så byter jag... Jag har verkligen inget att se fram emot längre, förrut så har det varit: slutar skolan, rolig sommar. MEN inget av det här lockar, inget lockar, därför så vill jag inte gå i skolan längre, för jag tjänar inget på det.


Och dessutom, grupparbets-saken som var idag, jag är väldigt ledsen att jag missade det, det var inte meningen att göra så, så förlåt att du fick ta det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0