Har inte riktigt koll på dagarna.....

Hejsan hoppsan, jag känner mig lite förstörd, för idag när jag vaknade (efter hela 6 timmars sömn!) så upptäcker jag att Roger (min mammas man-konstigt att säga) att han mår illa och att det även förekommer spyor..... INTE trevligt, är livrädd nu att jag blivit smittad... Fast om jag inte har det han har så kommer jag säkerligen bli förkyld så, vet inte vad jag föredrar faktiskt.

Jag är astrött, fast jag sov ganska länge.. Jag kollade ju Gilmore, tänkte bara se ETT avsnitt, slutade med FYRA haha, så jag tror att jag somnade runt tre-halv fyra.... Haha, lyckat..... Men det var så värt det!!!

Låg praktiskt taget och grät, eller så log jag fånigt, älskar den serien, det var ju även den bästa scenen i världshistorien med, och den näst bästa haha. Nej det var vackert, men nu har jag ju bara 4 avsnitt kvar =( vet inte vad jag ska göra resten av tiden här då, men men.

Nej nu ska jag gå och vara lite små-nörd och spela Alfapet! Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0