Ingen utgång

Haha Fatima hade ont i nacken så det blev inget, istället har jag legat och lyssnat på norrlänningarna som sjungt singstar, det låter hemskt, jag fick bara köra en låt, var för bra =P

Men nu tröttnade jag lite på schlager, iofs så hör jag vart enda ord dem sjunger ändå, eftersom jag sitter i rummet bredvid, men men, här har jag dator iaf....

Jag har en tavla här hemma där jag skriver upp allt jag ska skriva här, men det blir oftast inte så... Men nu tänker jag skriva allt som står där, det är 3 saker...

1.Musikvärlden idag ägs av killar! Det är mest killar vi hör av, och dem är betydlige bättre än tjejerna.

2. Alla som pratat med en snubbe som hette grymme-pettan, haha ni har pratat med en pedofil!

3. Har ni sett avsnitten av Sex and the city, när Carrie blir tillsammans med Aidan för andra gången. Han kommer och kastar sten på hennes fönster och säger att dem ska försöka.. ÄLSKAR den scenen, så vill jag också ha, en som bara kommer och kastar sten på fönstret och säger att han vill ha mig...

Förresten, en kille från min förra klass sa igår att han saknade mig och Fatima, kärlek till honom alltså ♥
Sen är jag väldigt godissugen, men affären stänger om  5 min, och jag måste sätta på mig mina strumpbyxor... och det orkar jag inte =P

HAHA i norrland är det stort med schlager märker jag, dem kan ALLA låtar, bättre än mig dessutom. Väldigt roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0