Jag + fransk manikyr=katastrof!

Jag kan ju bara inte hålla mig på "linjen" det är tragiskt. Det är äckligt fult, men men, det är bara träna träna träna......
Jag funderar på vad jag vill göra i helgen, jag saknar Fatima och dem lite, men ja, jag vet inte vad jag ska göra med andra ord haha..

Imorse så klippte jag upp min foundation, och till min stora förtret så var det massa kvar! Kändes jäkligt lurigt, men ja, såna smällar man får ta. Så idag så hade jag en foundation-kaka i ansiktet, okej så hemskt kanske det inte var, men nästan.

Jag vill ha en ny mobil, eller rättare sagt jag vill ha k850i, men det stod i tidningen idag att den var stor och massa sånt, den fick bara 3 av 5... Så ja, väntar tills jag fyller år, så kanske det finns en bättre då, annars kanske jag tar den ändå. Synd bara att den finns i tråkiga färger, jag menar svart med blått eller svart med grönt.... Med blått kanske, men ändå, låter riktigt tråkigt =(. Jag gillar min röda, men jag vill ha en med bättre kamera.

Jag har kommit på att mitt hår är EXTREMT mjukt, haha, det är riktigt nice att klappa haha =)

Nej nu ska jag sluta vara så konstig. Ciao =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0