Låt

Vill bara tipsa om en superb låt, eller jag använder den till att somna till, men om man gillar ballader så är det en perfekt låt för er =D Me loves it anyway, mest för att den är sådär härligt sorglig, och jag är ju lite halvsorglig ;P Haha lite fyndigt faktiskt =0) Nu kom foo fighters istället på min ipod, så ska nog lyssna på den istället..

Men ni får hålla till godo med: Ingrid Michaelson-Keep breathing (låten som spelades i slutet av Grey'sanatomy för dem som undrar) =0)


(Jag har förresten inte lyssnat igenom hela den här filmen, (kan man säga så?) men hoppas att det är hela låten, för det är slutet som är bra haha.)

Nu då, godnatt, så hörs vi imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0