Lillen signing off

En trött Lina som vant sig vid sina knepiga smeknamn, och även accepterat dem, det är hon som skriver nu.

Min pappa kom in nyss för att berätta att Daniel Breitholtz recenserat en av hans låtar, med betyget 4/10, min far är alldeles för stolt haha.

Ikväll så upptäckte jag att de 6 första avsnitten av Scrubs säsong 7 fanns på youtube, så ja, jag har kollat in varenda ett, och det är så vackert <3 Älskar Scrubs.

Imorgon så är det julhandel med Fatima ju, det ska bli kul. Jag kanske missar julpyntningen av granen men det får väl gå, har ju ändå ingen vidare julstämning.

Funderar på att klippa page, lite a´la Alex Bledel efter att hon kommer hem från Washington, (tror jag iaf, osäker på när hon hade det). Men så vill jag ha det, nu hittar jag ingen bild för det, men men, fantisera ihop något =D

Nej godnatt på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0