Lördag, och det är två dagar kvar

Ja, jag gick ju och la mig ganska sent igår.. Vaknade vid tolv och duschade vid två.. Sen ringde jag Fatima, och vi gick och julhandlade, eller egentligen så köpte hon till sin pappa och Lotta. Sen gick vi hem till henne och kollade på John Tucker Must Die, men en halvtimma in i filmen så slutade det att funka, så vi satte oss vid datorn, och jag sjöng i alla fall otroligt falskt till All I want for Christmas, haha men det var vackert jag lovar. Sen kollade vi en halvtimma till på filmen.. Men så slutade det att fungera igen. Och därefter var det dags för mig att gå för dem skulle hem och fika(?) hos någon =). Så jag gick igenom Västermalmsgallerian och letade benvärmare och leggings men jag orkade inte riktigt, gör det imorgon istället.

Nu ska jag fortsätta kolla på Sweet Home Alabama. Adios

Kommentarer
Postat av: Melanie

fick John Tucker must die i julklapp ;D den e också asbra :)

2008-01-03 @ 13:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0