Lördag och jag är glad =)

Idag är det bowling som står på agendan! Det är Fatima, Oscar, Nastaran, jag, Niklas, Didrik och Mathilda, Virre, Carro och Tessan (fast de sista 4 vet jag inte riktigt för jag har inte pratat med dem, haha.)


Tidigare idag så var jag hos min gammelfarmor, det kändes som om det behövdes, hon sitter typ helt ensam hemma, med en hund, så jag var där i två timmar och hon var jätteglad.

Ikväll i alla fall så ska det vara discobowling, och det tycker vi om, hög musik, dans och dålig sång, det är en typisk kväll i mitt liv! Vi får se om vi hamnar någonstans efteråt, haha, det vet vi liksom inte.

Jag har gjort det dumma misstaget att ta hårspray i mitt hår, nu känns det riktigt omysigt, och lite äckligt... Som en strävhårig tax ungefär...

Nej nu måsta jag ta och röra på mig, kanske kommer bilder hur jag såg ut idag senare =) (för dem som bryr sig, that is)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0