Måndag, 4 dagar kvar!

Den här dagen upptäcktes sedan vara helt onödig, eftersom jag slutade tidigare på spanskan, och jag hade ingen svenska, ingen samhällskunskap... historiaprovet gick okej, siktar inte så högt....


MEN det roligaste som hände idag..... Var att jag fick mitt allra FÖRSTA IG! Ja, i spanskan, men det var tydligen ett dåligt prov för alla så jag tror att hela gruppen skulle göra om det den 11e januari. Samma dag som jag ska ha tvättstugefest haha ;)

Just nu sitter jag och slökollar simpsons samtidigt som jag läser på om Tuberkulos, Malaria, sjukhussjukan och AIDS, imorgon ska jag nämligen ha ett muntligt prov, om just detta, och immunförsvaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0