Måndag, och Lina är ett åskmoln

Hejsan.... Jag är alltså ganska trumpen idag, och jag vet att jag pratar om mig själv i tredje person, men det är sån jag är =0)

Till dem som frågat, så är det Roxanne med Police som jag och Nastaran sjunger.... Jag hoppas alla förstår nu varför jag ska söka till idol? ;D Hoppas ni alla håller tummarna för mig, haha.

Snart ska jag fortsätta med Malaria-projektet. Hoppas att vi hinner eftersom den andra hälften inte ens börjat... Om ni undrar varför jag inte säger namn så är det för att så fort jag säger hans namn, (till de flesta i alla fall) så får jag höra att jag måste släppa det, eller "man hör verkligen att du blivit sårad"... Så jaså, ni hör att jag blivit sårad av att säga ett namn, vet inte hur man hör det men men, så okej, för dem som läser, det är alltså ingen viktig jag jobbar med, det är en i klassen, som vilken annars i min klass. Inget mer med saken.

Igår hade jag ett givande samtal med GH och Oscar ♥ Haha underbara, helt klart.. Vi kom in på att Oscar skulle bli utbytt nu när han flyttar till USA i ett år, jag tror att Johannes (som kommer hem snart! ) eller Oliver, men som tur är för Oscar så kan ingen utav dem mäta sig med honom ;)

Måste förresten berätta om en riktig solstråle i skolan, Melanie, hon lyser ju bara upp allt =D tihi....


Kommentarer
Postat av: Lenne-penne

Jag lade in Roxanne på min mp3 bara för ett tag sedan! Spooky.....

2007-12-10 @ 21:56:35
Postat av: Melanie

haha va gullig du e :)

2008-01-03 @ 14:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0