Måndag, skriver jag inte det väldigt ofta?

Jag har otroligt ont i fötterna nu. Har vart på stan och köpt lite saker, en kjol, två t-shirts och en kofta haha, bara nödvändiga saker.. Jag hade tur som hittade något alls, eftersom jag ALDRIG hittar kläder.
Kanske fotar senare och visar, och alla bilder jag pratat så mycket om kommer senare, efter att jag ätit middag.

Idag fick vi tillbaka våra noveller, vg+ =0) Jag har typ 7 fel, alla på grund av att jag är sämst när det gäller "de" och "dem". Men jag tycker det gick ganska bra ändå, eller?

Vi började ju även på vårt nyhetsprojekt som ska vara klart nästa vecka. Min grupp ska vara SVT-nyheterna. Ska bli rätt kul. Haha jag fick höra att jag var fördomsfull idag, men det var ganska larvigt. Vi har som en av nyheterna om den här nallen i Sudan som fått namnet Muhammed, och då ville vi ha en "arg muslim" som berättade varför alla vart så sura och lite så, och då menade vi tydligen att ALLA muslimer är arga, larvigt, alla visste ju att vi pratade om den nyheten.... Helt onödig kommentar av den som sa det......

Nej nu ska jag nog vila mig framför simpsons ett tag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0