Onsdag

Idag så har det gått ganska snabbt, matte-läraren är lika spacey som alltid. Men jag satt kvar i typ en och en halvtimma efter att vi slutat, för Carros grupp skulle ha lab, så jag stannade.... Uppe i en av korridorerna där Melanies kompisar har sina skåp så kom några fram och frågade om dem fick ställa några frågor,  jag sa typ bara "jag? varför?" Och dem svarade med att det var om stilar och att jag hade lite egen stil haha. Jag som trodde jag såg ut som alla andra?

Dem frågade i alla fall vad jag skulle kalla min stil, och jag kom inte på något, så till slut enades vi om att jag ade rock/punk-stil haha, det hade jag då aldrig trott, sen frågade dem vilken stil jag ville ha tillbaka,( här gjorde jag min första tabbe) jag sa att jag ville ha tillbaka 70-talet, för det var fina färger och de utsvängda jeansen är heta. Dem sa typ okej, så kom nästa fråga, "vilken färg vill du ha i vår, som mode" haha (tabbe nr. 2), " ja, jag har ju bara svarta saker, så svart" jättestolt att jag kom på något smart svar, och dem sa typ "du vill ha färgglatt, men hoppas att färgen i vår ska vara svart?" Så himla klantig, men jag ändrade mig snabbt till brunt, för brunt är fint.... Men jag är ju ganska ointresserad när det gäller mode, så ja, man ska ju inte ta mig på så stort allvar.

Sen på vägen hem så köpte jag fransmanikyr-nagellack, ska se om det blir fint haha, nån dag snart ska jag springa till en manikyr på riktigt! Sen köpte jag en liten mascara med, den är typ hälften så stor som vanliga, riktigt söt ♥

Nu ska jag städa rummet, kommer ju besök hit imorgon, Ingelas fjortonåriga lillebror och hans kompis haha, dem ska sova här till lördag innan den åker hem till norrland =0)

Ps. jag funderar på att göra en julig blogg, så snart kanske det kommer ändras här haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0