Onsdag

Idag så hade vi matte och vår mattelärare är kanske inte den smartaste, eller?
Han skulle gå igenom en fråga om två bilar som enligt honom hette Nisse(? Är han lite hung up on himself?) och en volvo, och det var riktigt retard för öööh, ofta man hör om ett bilmärke som heter Nisse........ Haha han är så rar, man fattar helt enkelt inte vad gubben snackar om.

Sedan var det handledartid, dem tog upp allt i veckobladet som typ inte ens handlade om oss haha, varför gör man så? =O
Sen gick jag hem, vi hade NK-lab kvar, men jag orkade inte, så jag gick hem och somnade.... haha klockan 10 funkade inte så bra för mig, så gör ett nytt försök ikväll, ska lägga mig 11, men kanske inte sova. Det får räcka..

Jag och Carro var i en djuraffär idag och jag fick för mig att jag ville ha ett husdjur igen, har ju inte haft ett sen min kanin för ett och ett halvt år sen, måste faktiskt säga att jag saknar henne... Mer karaktär får man ju leta efter, det var ganska roligt för hon var EXTREMT dominant och visste vad hon ville, och det påminde mig om mig själv.
Nej men hon var cool, när vi var på Gotland så slogs hon med hunden, alltså inte seriöst hon bara tjaffsade, så underbar =)

Haha nog om kaninen, snart är det jul! =0D och imorgon så är det Lucia, men jag får inte ett Luciatåg =0( för det är efter vi slutat och jag vill inte vara kvar i skolan mer än nödvändigt.
Så jag ska istället ha en Lucia-frukost med god frukost så imorgon så är det klockan 6 som gäller för uppstigning! Haha kommer säkert inte hända, men vi kan hoppas =0D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0