Onsdag

Nu är det bara två dagar kvar! Mattelektionen idag var riktigt trög, Nisse-pisse sa inget intressant alls. Vi bestämde att vi skulle ta med fika till skolan imorgon, jag och Melanie bestämde att hon skulle ta med sig Ballerina och jag Singoalla, (ingen fantasi över huvud taget). Vi ska nämligen fika imorgon på samhällslektionen.

Det var förresten jullunch idag, men det vegetariska var vårrullar, så vet inte hur mycket julstämning det var över det.

Nu hade jag planer på att städa i ordning mitt rum och sen bygga pepparkakshus, eller ja, det kanske inte blir så om pappa är hemma, gillar inte när han är det, då får jag inte ro att städa och pyssla som jag vill, eller var jag vill..... Men han ska på möte, men ja, vi får se...

Och nu! Premiär på Nyhetssändningen! (men kom ihåg att det är inspelat med mobilen, och därför ser man inte så bra haha)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0