Plugg=tråkigt

Usch usch, jag har läst hälften av det jag ska läsa, det är ganska segt.... Jag började hålla på med annat, t.ex. så fick jag en mascara att testa, för tidningen "Ljuva Livet" som är en "gammal-människa"-tidning. Det är en Telescopic, jag tror att den ä superbra. Sen gjorde jag ett julkort till min engelskalärare, (det var en läxa), det är en bild på honom med text haha, kändes lagomt ambitiöst =D

Har kollat igenom vårt nyhetsarbete, det är riktigt dåligt haha. Jag vill visa det här, men eftersom att det är en videokamera med band i, och det är jobbigt att föra över till datorn, så jag ska testa lodis-sättet och filma från tvn haha.

Nej usch, nu måste jag plugga! Haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0