Söndag, men ni får höra om lördagen med

Vet ni vad! Idag är det sista avsnittet av sjunde himlen på tv, känns ganska sorgligt faktiskt, haha, (ja, jag är lite av en nörd).
Idag så har vaknade jag, Fatima och Nastaran vid 12-tiden. För igår kväll så kom Oscar, Nastaran, Virre, Carro, Fatima, Mathilda och oväntat nog HP haha. Det var en trevlig kväll, vi sjöng singstar, skrattade åt IVAS-klassen i Thorildsplan, usch vad elaka vi är. Nej men det var en riktigt trevlig kväll, älskar att umgås med alla från min gamla klass. Innan alla kom så var jag och köpte 3liter apelsinjuice och en  tröja, juice är ett måste när Fatima kommer eftersom hon älskar det.

Jag har även pluggat färdigt på min spanska, provet är ju imorgon, och jag har egentligen ingen aning vad som ska vara med, så jag har gjort allt som står i planeringen och det kunde jag, så nu kan jag bara hoppas. Senare (alltså efter sjunde himlen och One tree hill) ska jag påbörja mitt grupparbete som ska vara klart på tisdag, tänkte att om jag skriver klart min del idag så kan vi läsa igenom varandras imorgon och se vad som behövs ändras, så är allt klart!

Förresten, vi såg början på Kvarteret Skatan säsong 2 igår, nu börjar man nästan skämmas när man kan ALLT utantill och skrattar överdrivet mycket innan det roliga ens hänt. Men det är en underbar serie, mycket gott har kommit från att ha "skatan-kvällar". Tihi, men nu är reklamen slut, kanske ska återgå till mitt snyftande över att det är slut med sjunde himlen =0(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0