Suckar åt mig själv

Jag har ännu inte lagt upp bilder eller filmer, orkar bara inte... Men förhoppningsvis så kommer allt upp imorgon, förhoppningsvis. Jag orkar bara inte göra det nu, det är så himla långdraget att ladda upp en film.....
Men ikväll har jag suttit framför datorn och tvn... Åt massa goda saker, har hittat mitt nya godis, apelsiner... Otroligt gott ♥

På torsdag kanske vi ska ha besök här hemma, det är Ingelas 14-åriga lillebror och hans kompis, men dem åker hem på lördag. I helgen tänker jag försöka julpynta lite i mitt rum. Och sen i början på januari så ska jag få ett störra rum! Lycka =) Större säng, allt blir liksom bättre.. och jag ska få inreda själv, och eftersom jag älskar brunt i rum så kommer allt gå i bruna toner... Jag är så glad.

Jag tror att jag kommer få måla om hos mamma med, hon frågade mig vad jag gillade för färger i ett rum... Jag bor ju nämligen i en liten stuga bredvid huset, älskar den lilla stugan, så mysig, massa knäppa minnen därifrån. I alla fall där är det just nu en massa saker som hör hemma på vinden eller verandan inte i mitt rum, så jag hoppas att vi kan flytta bort allt sånt och sen flytta in alla mina saker, det enda jag har nu är en säng haha, men jag har massa lampor, fläktar, kläder, böcker ja, massa saker helt enkelt som jag skulle vilja ha in. Just nu står det i mitt gamla rum, som min lillasyster har med. Haha, ja, det är lite körigt.

Nu ska jag uppdatera mig i andra bloggar (för jag har inget vettigare för mig) =)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Charming man!

Jul eller midsommar?

2007-12-03 @ 23:21:30
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0