Tisdag

Gud, jag är
riktigt trött, somnade 20 i två, inte en trevlig tid att somna, så jag missade min gympa, men jag tar på mig skulden för det, så ja, det är mitt fel och idag funderade jag på att somna 10 haha....

Jag hade ett givande samtal med två killar i klassen idag,
"mjukt bröd" och pyssling... Eller som han kallar sig: Quintin Makelove hahahahahahahahahahahaha, det var så klockrent, så konstigt, men ändå så underbart, så VARJE gång han sa det så skrattade jag så tårarna nästan kom =0D

Ingen data idag heller, det var ju riktigt trevligt. Fast jag skulle filma till nyhetsprogrammet så kom inte hem förrän 5 över 4 =0( Jag har inte kommit hem vid den tiden (från skolan alltså) på jättelänge!
Jag insåg även att det är jul om inte alls lång tid, jag är så glad!

Jag funderar på att isolera mig ett tag, typ inte vara inne på msn alls, haha, det känns lockadnde.

Imorgon ska jag förresten ta hand om min gammelfarmors hund, hon har nämligen ramlat så Molly (hunden då) har inte fått vara ute på ett tag, så jag ska ta ut henne imorgon, och sen tänkte jag ha henne här under eftermiddagen. Kanske inte blir så, ska ringa henne imorgon och kolla om det går, men det tror jag nog.


                                                                                       Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0