Torsdag

God morgon!
Jag är relativt trött efter att har gått och lagt mig halv tre igår, men men, smällar man får ta när man pratar i telefon i nästan 6 timmar =D

Jag pratade med Fatima och det var kul, me loves it =0) Vi planerade massa saker, och så skämtade vi med vårt "ragg" Oscar, och lite med GH, lillen alltså =0)

Idag börjar jag alltså elva, för det är resursdag, och vi ska jobba med vårt nyhetsprojekt =)
Igår kom jag och tänka på hur kul det vart om Niklas från min gamla klass hade börjat i min nya (han sökte nämligen dit, som första... vill jag minnas). Det hade ju vart underbart! Då hade man lätt fått leta efter en bättre klass....

Igår så berättade far min att vi är bjudna till Kina, Johannes bor ju där, och min pappa har jobbat med hans pappa, så nu är vi ditbjudna under nästa år. Jag vill åka på sportlovet, men ja, haha jag vill ju självklart ha med Fatima, annars blir det ju lite awkward, så bra känner man ju inte Johannes haha! Jag skulle klara mig galant i Kina, kan ju redan gott nytt år, och hej eller hur mår du haha, vet inte riktigt vad det betyder..

Nej nu måste jag klä på mig så jag hinner äta med! Syns senare, fast runt halv 6 tiden, för vi ska till Riksdagen, och slutar kvart i 5..... Visst fasen måste städa mitt rum också innan 14-åringarna kommer haha. Hann inte igår, telefonen tog all min tid! =0D


Förresten i vår får ni alla hålla koll på idol-auditions, kanske dyker upp en extremt talanglös överraskning? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0