Älskar att inte göra något....

Idag så vaknade jag vid 10, gick upp och lämnade tillbaka filmen från igår. Sen gjorde jag frukost, la mig i sängen och läste, så nu är min bok snart slut... Den är inte så jättebra, men det är okej. Så nu har jag legat i min säng hela dagen igen, läst och kollat på tv. Älskar såna här dagar.

Däremot ser jag inte riktigt fram emot att gå till skolan imorgon, det låter lite trist, men det är väl bara sånt man får stå ut med! Det positiva är i alla fall att jag har ingen spanska, vilket betyder att jag börjar 10, sånt gillar vi =). Nästa helg ska jag troligtvis till Gotland, kommer inte ens ihåg när jag var där sist, så det ska nog bli lite kul att åka dit.

Ja, ha en bra söndag nu då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0