Det gör mig lite orolig

Haha det är störigt att inte veta exakt vilka som läser här, haha, jag vet inte riktigt vad jag kan skriva och inte....
Så vi säger såhär, allt som skrivs om människor blir anonymt, haha om jag skriver t.ex. att jag hatar någon, så säger jag inte vem/vilka..... Allt för att underlätta för mig själv, det kan bli så dålig stämning annars hehe ;)

Jag hatar förresten när det snöar, för idag, så gjorde det mitt hår helt platt, och det blev kommenterat. Hatar när mitt hår är platt. Nej snö hör hemma vid Antarktis, inte här ;)

Förresten, jag tror jag vet vem som anmälde bloggen för förtal, och.... det var ganska patetiskt av dig! =) This is why I don't like you, you know, so pathetic!

Min svenska-novell blir aldrig klar, men det kan väl kanske vara för att jag aldrig skriver något, hehe.
Hmm, man kanske borde sluta skolan? :P haha leva livet i sängen varje dag =)


Förresten, bara så alla vet, för en gångs skull så är jag truly happy =) Fastän det är snö, så imponerande! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0