Fredag, för det är det väl?

Ja, idag har jag bakat bullar, och just nu så "bakar" jag piroger, det är ganska tydligt att jag älskar att baka så fort jag kommer hit, ikväll blir det en kladdkaka, för det finns massa grädde kvar från igår, eftersom jag lagade Carbonara igår... Jag lagar alltså mat, och bakar, låter som en äkta hemmafru! =) haha vet inte om det är så normalt, men jag gillar det... A juste, ikväll ska jag vara lite pinsam och göra spanskaläxan, matteläxan och lite engelska.. Ja jag pluggar på mitt lov, men enbart för att jag vill få bra betyg, så jag kan skratta åt alla som jobbar på Ica eller nåt sånt =)! Usch vad elak jag är, haha. Nej all cred till Ica-arbetarna, men jag tänker aldrig hamna där!


Förresten EMA's igår, haha Amy Winehouse, stackarn hon kunde knappt stå upp och hon mumlade alla orden... Nu ser vi alla vad droger gör med oss! Däremot, jag har inte gillat Tokio Hotel innan, men när jag såg dem igår och vattnet bara forsa ner så blev jag kär! Helt underbart faktiskt... Och ja, jag ska ladda ner Bedwetters när jag kommer hem! Estlands nya stjärnskott! ♥

Nej nu har min deg jäst klart! Måste fixa, Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0