Fredag, och tillslut, fick jag min ring

Nu har jag alltså köpt en diamantring, diamanten är mindre än misnt, men haha vem bryr sig, bara att säga att man har en får vara gott nog =)

Fick även MVG på engelskan, känns väldigt skönt, men tröjan som jag lovade mig själv, får vänta, för nu blev det för kallt att gå på stan.
Just nu är jag på pappas jobb, ska gå och klippa mig snart, passade på att gå samtidigt som pappa, haha.
Vet inte riktigt hur jag vill ha det, gillar det just nu, men vill ändra det, vet bara inte hur, men det ordnar sig säkert.

Nu måste jag nog gå, pappa vill ha sin dator =D

Syns snart, då får ni lite bilder med =D


Kommentarer
Postat av: Carro.... or is it?

Grattis, din häst!! :O :P :P

2007-11-23 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0