Goddag denna trevliga fredag!

Snart kommer Nastaran hit, hon ska sminka och noppa mina ögonbryn, äntligen haha. Sen ska vi bege oss till Vasastan och kanske äter vi något, det vet jag inte än. Efter det ska vi hem till Fatima, kolla på film lite sånt, med massa andra vi känner. Det blir nog trevligt. =)

Idag fick vi tillbaka historiaproven, Lina fick ett VG! Woooow, jag är så stolt över mig själv =) Alla fick i och för sig det, men äsch, haha jag fick, det är det som räknas. Mathilda kom till skolan idag med en tjej jag kände när jag var jätteliten, hon klämde min tumme i en dörr så den blev blå och jag tappade nageln. Har nog inte riktigt släppt det än haha. =)

Ha en trevlig kväll allihopa nu =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in en bild på "luggen"

please

2007-11-16 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0