Godkväll

Sitter och kollar på Fråga Olle, väntar på att Scrubs ska börja.
Ikväll så har jag städat mitt rum (!).

Jag har också gjort tre mattetal, varav 2 var fel, så jag gav upp. Men så blev jag lite lugnare när Melanie inte heller har gjort det, så det känns bra.
Haha sen blev det ju bättre när Fatima har fått ett IG redan, och Nastaran fick det på ett läxförhör, och det gör mig lycklig!
Ska satsa hårdare nångång då jag inte är så sabla skoltrött =)

Och nu tog Fråga Olle slut, ska försöka läsa lite historia i en kvart, hatar nämligen Myggan, så vägrar kolla på det.
Jag kommer ha träningsvärk imorgon, och vi måste gå i massa trappor, det kommer nog gå sådär.

Kommentarer
Postat av: Melanie

haha, men jag gör ju typ aldrig matten, så du behöver aldrig oroa dig ;P

2007-11-12 @ 00:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0