Godmorgon

Idag tog jag mig en sjuk dag, eftersom jag vaknade med världens ont i halsen, kände att jag kunde göra bättre saker hemma då. Så idag ska jag plugga till mitt samhällsprov som är imorgon.
Juste ja, anledningen till "godmorgon" är för att jag vaknade för inte så länge sen.

Min avi från friis & co. har kommit idag, så ska gå och hämta den klockan 3. Man får inte innan dess. Väldigt spänd faktiskt, för det kan väl inte vara ett halsband eller en ring om det kommer en avi? eller? Aja nyfiken är jag i alla fall!

Paolo Nutini är var på Jay Leno, han ser allmänt störd ut :S men han sjunger ju riktigt speciellt, det är ganska avslappnande att lyssna på honom=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0