Godnatt nu då

Nu så är det väl dags att sova, man ska ju trots allt inte somna på matten imorgon, hehe. Gud vad tråkigt med skola...  Men det är ju en kort dag, fast jag måste ju tillbaka sen till kvart i 5, tror jag att det var, har utvecklingssamtal! Jippi, vet ALDRIG vad jag ska säga.

Men ja, kanske ska "sova" vilket egentligen betyder att jag kommer kolla på min bästa vän tv ett tag till. För tv kicks ass! Om jag kunde skulle jag gifta mig med en tv, för den har allt man vill ha, humor, spänning, romantik, action, och du får träffa massa nytt folk.... alltså alla som är på tvn.. Tvn kräver ingenting, du får bara en massa utan att behöva ge tillbaka, och jag lovar att med rätt kanaler så kan man säkert få "njutning" av tvn med, ja som ni ser, jag planerar mitt framtida liv med min tv.

För jag räknar ju direkt inte med att hitta någon med en brasa, (okej, bara jag som fattar det där)  men det är roligt om du är i mitt huvud! =D

Aja godnatt nu då, sex and the city kallar på mig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0