Haha det är söndag!

Nu har jag "chillat" med Kim i några timmar, vi såg dukes of hazzard: the beginning. Inte riktigt samma sak när inte Johnny Knoxville eller "Stifler" var med, men men, det var väl okej, Fast en till sak som störde, Daisy Duke var inte blond, uten brunett :S kändes helt fel.

Har äntligen fixat bidlerna så dem kommer snart, här nedan =)....

Jag har just nu panik, är ensam hemma, är extremt mörkrädd, men jag har min enorma kniv med mig (för att skydda mig, ifall att......) och så har jag peppakakor, julskum, päron och apelsinjuice, det enda som saknas nu är lite ädelost, och det hade vart perfekt, men den blev uppäten tidigare idag =(...
Lagade även Carbonara idag, fast på havregrädde, eftersom jag har blivit superkänslig mot mjölksaker, så jag håller mig till havre och soja. I alla fall så hade jag i glögg-ost, den är extremt god, känner verkligen glöggsmaken, underbart. Men själva maten blev ganska äcklig faktiskt, men men, det var inte riktigt poängen. Jag vet faktiskt inte vad poängen var, haha.

Bilderna i alla fall:

 
Min ring               Hade en bra hårdag      När jag klippt mig    Läskig Kim            Jag i Kims glasögon

Kommentarer
Postat av: Billy the Belly lover ;P

vad snyggt håret blev :)

2007-11-25 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0