Haha efter stormen kommer lugn

Nu är mitt enorma utbrott slut, jag har även gett upp att plugga, vi får helt enkelt hoppas på det bästa.

Haha jag har ett stort fan till min blogg, har jag märkt alltså, haha den här personen citerar saker och frågar om saker, fast inte mig, för vår stämning är lite skum, tror det är därför iaf, jag har inte frågat...
Men det är lite lustigt haha, så HEJ på dig!
Jag gillar när jag får veta vem som läser min blogg, och haha, den här personen, verkar komma ihåg saker som är skrivna för en månad sen, woooow, jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev för en månad sen.

Imorgon så är det en "tjej"-kväll, det är massa från 9c1, och en utomstående haha, men det kan väl bli trevligt. På kvällen så är det prat om att Niklas, Oscar och GH skulle komma förbi och spela poker. Hoppas bara att Niklas är redo att jag snor marker från honom, haha.
Det blir nice, fast ibland så blir det lite uppdelat när vi är så många. Men men, jag har min faste troföljare GH med mig, haha så det kan fungera.

På facebook idag så blev Fatima och jag lite sentimentala, och började minnas alla våra åkturer till Coffee Cup, och den underbara varma chokladen från Café fix, så många minnen där ifrån. Folk blev ihop där, folk åt sig mätta innan dem skulle hem till någon och äta middag (den personen vad VÄLDIGT nervös, typ illamående nervös). Folk har suttit där och snackat MYCKET skit, om massa olika människor,  nej, det fiket var vårt ett tag. Synd att vi förlorade det lite =(

Men än en gång, hello doll, som kan mer om min blogg än vad jag kan, du har ju i och för sig alltid haft ett ganska skumt minne, så varför inte komma ihåg allt här? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0