Hejsan, jag är trött

Haha igår var så jävla kul.  Innan vi åkte till Fatima så kom Nastaran hit och plockade mina ögonbryn, så nu ser dem nästan normala ut =)

Sen åkte vi till Fatima, dem som var där var: Oscar, Helia, Fatima, Carro, Virre, Tessan, Mathilda, Oliver, Niklas och GH. Niklas hade klätt upp sig, han var så fin =) Vi körde lite singstar, lät förjävligt. Vi körde "jag har aldrig" också, det var ganska kul, vissa chockade mig faktiskt. Haha vi blev lite fjantiga och körde snurra flaskan med, jag pussade flera st. Bl.a. Oscar, Niklas, Oliver, Fatima. Så jävla kul, jag och Fatima tjatade om att Oscar var så het hela tiden, och det är han också ;)

När vi skulle sova, så skulle jag sova med Oliver på golvet, det kändes lite skumt, för han skedade mig hela tiden, men varmt var det i alla fall.. Ajuste, och Oliver snarkar, så jävla högt, så jag kunde inte sova, så runt halv 4 så vaknade ALLA  eftersom jag satt och pratade med GH och dem... Det var hemskt, kunde inte sova på en timma, men så efter det så somnade alla om, och sov till nio, det var ganska skönt.
(tryck för större bilder)
Här är lite bilder
                             Oliver & Oscar           Niklas                        Oliver                          Oscar



Ljudet suger, men det är lite roligt ändå =)


Här är bild som Toba önskat, och en film på Carro =)

 Min sabla lugg, som jag hatade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sååå söööt

2007-11-17 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0