Hemma från skolan, men ändå inte...

Haha jo är hemma nu, men har dels 5läxor, och ett prov, allt tills imorgon.. Roligt värre haha.

Jag är hungrig också, men vet inte vad jag ska äta.. Så jag väntar tills jag är svimfärdig och då rostar jag en macka eller nåt.

Idag fick jag respekt för en lärarkandidat vi har. Han heter Johan och har oss i samhälle. Varför jag fick respekt för honom var för att han kände igen ett citat som jag skrivit ned, som kom från Scrubs. Han sa även att det var nog en av dem bästa scenerna i tv's historia, WOOOW haha.
Engelskaprovet förresten, det var inte alls på Notting Hill, som min lärare fått det att låta som, det var istället en massa texter, som jag förstod men av någon anledning så hittade jag inte svar på vissa frågor. Gissade alltså på 5-6 frågor.

Nej nu måste jag bli klar med min novell! Jippi, bara trettiotusen sidor kvar att skriva =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0