Hoppsan sa.....

Idag på naturkunskapen så delades vi in i grupper.... om två.... Min grupp blev speciell... Haha, nej men alltså det kommer inte gå om inte han försöker. Jag är definitivt inte redo att får dåligt betyg p.g.a att han inte kan komma förbi en sån liten grej. Nej skärpning, jag tänker inte skriva allt medans han bara hittar fakta, bullshit, då får ju jag göra allt! Det går bara inte, jag är redan stressad som det är, kan inte ta på mig hela den här saken också... Så ifall du ser det (vilket jag hoppas på något sätt att du inte gör) så vänj dig vid att samarbeta, för det kommer kanske hända fler gånger under alla dessa år, och då kan vi inte lösa det på det här sättet.

Annars har dagen rullat på som vanligt. Dataprovet gick väl..... bra. Haha nej men det var nästan pinsamt hur dåligt det gick haha.


Kommentarer
Postat av: Adam

Jag menade det inte så, det jag menade var att du skriver det vi lämnar in, jag kan samla in fakta och sen så e det sjklart att jag hjälper till med vad vi ska skriva. Och då sa du ju bara okej? Om du hade sagt emot då så hade jag kunnat förklara mig.

2007-11-13 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0