Irriterad på världen= inget blogg-inlägg

Jag har kommit fram till att det är dags att jag flyttar hemifrån, inte långt, bara lite lagom långt, så jag får bestämma själv, fixa allt själv helt enkelt! Är ganska trött på att bo där man har massa krav, som inte är satta av sig själv!


Iaf. Jag kom till Gotland igår, min lillasyster blev typ helt galen och jättesur när jag var med min lillebror (härligt att vara älskad =D) Sen sa hon det roligaste jag hört på länge, för jag hade Axel på min rygg, och Nicole tyckte att det var hennes tur, men jag sa nej.. Då gick hon in i vardagsrummet (helt ensam) och sa "Jag älskar ju faktiskt Nina (det är jag alltså) mest!" haha jag skratta larvigt mycket.

Idag så har jag gjort samma sak som jag ALLTID gör här, bakat muffins, det blev banan och blåbär  =) banan blev godast!

Nu ska vi till dagis och hämta dem små, så kanske skriver senare, Eller ajuste, jag måste berätta om igår hehe, aa men senare då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0