Jävla skitställe!

Jag har alltid sett stället jag bor på som ganska säkert, det ligger lite avsides, det händer på sin höjd att en bil blir stulen lite då och då. Så händer en sån här sak som bara förstör hela min syn på världen, som gör att jag känner mig jävligt rädd att gå ute.
För er kanske inte det här låta lika obehagligt, men för mig, för mig så är det hemskt.

Jag var på väg hem från Kim, vi bor ganska nära varandra. Jag pratade med pappa i telefonen som jag alltid gör när jag ska gå ute när det är mörkt, jag kommer till en backe som ligger typ 200m ifrån mig, man ser hem till míg därifrån. Så stannar en bil, en röd bil för den som bryr sig, och han frågar något, men jag hör inte, så han frågar igen, och det är om jag vill följa med, jag bara neeej. Han säger jooo, jag får typ panik, men han kör iväg, men stannar typ 50m framför och vänder, jag får typ panik och börjar springa, pappa sa att jag skulle stanna så skulle han hämta mig.... Det är fel på det sättet att då hade jag hamnat i hans bil :S men iaf, jag springer en omväg, runt massa hus, och jag såg hur bilen stannade i backen.... Så jag sprang kanske 200m det snabbaste jag kunde, tills jag såg pappa och kom hem... Fyfan vad rädd jag var
Jag är fortfarande ganska uppskakad och kan typ inte andas, det var så kallt ute, så sprang jag, och så kom jag in, andningen är helt rubbad.... Gör skitont....

Men nu tänker jag börja tvinga pappa hämta mig om jag ska gå hem vid den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0