Lördag =)

Idag är det lördag, jag är ensam hemma ikväll, men Kim (kanske Tuva?) kommer hit ikväll för att kolla på film...
Innan det så ska jag åka och köpa en väska, sen träffa Kim, följa med och kolla på hennes Kung-Fu, tydligen så finns det en snygg kille där, haha så jag är med som stöd =)

Såg en ganska cool grej, haha, okej, andra tycker nog inte det men jag gör!
Bilar som står i solen, deras frost smälte på två sekunder, medans bilarna som aldrig får sol på sig, har fortfarande frost, woooow.....

Sa ju att det skulle komma bilder, men jag har inte fixat till det än, så det kommer antingen ikväll eller imorgon, =)
Troligtvis ikväll, efter att Kim gått, hehe, =) tänker nog sova i soffan, eftersom jag är extremt mörkrädd, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0