Lycka, det är helg!

Äntligen, som jag längtat. Min dag har vart riktigt otrevlig, men kvällen var trött haha. Imorse på vägen till skolan så gick min väska sönder, axelbandet lossnade helt och hållet. Kommer till skolan, efter en stressig morgon, då är det ingen lektion........ Sen händer nada, och prov, som kan ha gått antingen bra eller dåligt, inte mittemellan dock. Sedan gick jag med min mor, från Gotland, på stan, skulle klaga på min väska och få pengar tillbaka, slutade med ett tillgodokvitto på 700:- och affären hade inte en enda fin väska, sur? Ja extremt, ville ju fan ha en väska. Det är andra gången jag lämnar in en trasig väska, Friis & co. väskor har extremt dålig kvalité. Råder ingen att köpa såna... Sedan så skämde min mor bort mig lite, fick en "snopp"-mössa, två halsband och ett skärp haha. Älskar mössan.

Sedan så åt vi på resturang. Runt 9-tiden så åkte jag hem, eller egentligen till Linnea, där Claudia och Tuva var, vi såg Halloween 8, once again.. Och trött som jag var, så skrattade jag och pratade HELA tiden.

Nu när jag kom hem blev jag sur, för att pappa inte ville ge mig 700 istället för kvittot, alltså en byteshandel, då blev jag på väldigt dåligt humör, tror ni man kan sälja en sån? typ på blocket: finnes ett tillgodokvitto på guldfynd för 699:-, vill ha 699:- för det?

Skulle någon nappa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0