Måndag, haha men jag har sovit bort det mesta.

Som rubriken lyder, jag somnade vid 4, och vaknade nu, men jag antar att det är för att jag kunde inte somna igår.... Så haha, lite värdelös dag.
Min måndag har i alla fall vart riktigt värdelös, hade kunnat gå och lägga mig igen imorse.... Men imorgon så är det gympa och hör här! Vi ska röra på oss! Herregud.... Synd bara att efter mitt "maraton" i lärdags så har jag fått världens värk i mitt ben, så jag kan inte ta i om jag är med. Är inte det bara typiskt, eftersom vi har typ teori varannan gång, och just nu har vi typ haft 16(?) lektioner, (hittade bara på en summa) och 9 av dem har vart teoretiska, (hoppas ni förstår att allt är bara ett ex. för att visa ungefär hur mycket teori vi haft(=  ).

Nu börjar jag nog bli lite piggare, vilket kanske inte är så bra, ska ju sova snart igen haha. Får väl dricka lite te.

Jag får förresten kanske tillbaka mitt no-prov imorgon, hoppas verkligen på VG =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0