Måndag

Hejsan Hoppsan, idag så har det vart en dag utan speciellt händelser... Lektioner flöt på, på svenskan ska vi skriva en novell, min kommer nog bli lite "emo" men det kommer nog kännas trovärdigt.

Efter skolan så åkte jag och Carro till stan, köpte en halsduk, nagellack som ska stärka naglarna, det var tydligen en ny sort, hon i affären kom fram till mig och sa att hon hört vad vi sagt och att det här skulle vara jättebra. Det heter snowcrystals fruit acids. Så nu så hoppas vi att det är bra, jag köpte även en ask hårkontroll. Nu ska mina naglar bli långa och fina!

Ikväll ska jag ignorera att göra läxor, och sitta framför tvn! Underbar kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0