Måndag

Idag när jag kom hem så somnade jag =) haha det var riktigt trevligt, men det gjorde att jag blir tvungen att plugga till mitt excel-prov nu hela kvällen.... Suck.....

Idag hände inget speciellt, bara vår historielärare var på ganska dåligt humör, men det gick inte ut över mig så, jag är nöjd! =D
På samhälleslektionen så skulle vi hitta på en egen kommun, det var en ganska trist uppgift, men vi valde att satsa på skolan, de äldre och kultur, för det är ganska viktigt för människors trivsel.

Jag tror att jag måste skaffa nya påslakan, med knapp i änden, för mitt älskade duntäcke glider ur hela tiden, och ja blir jätteirriterad på sånt, haha.

På onsdag är det utvecklingssamtal! Jippi! Nej jag har ingen aning vad jag ska säga om jag får frågan varför jag valde Frans, och om jag trivs. Varför jag valde skolan var ju för att det var en ganska korkad skola med låga poäng, så jag antog att det skulle gå bra för mig, Och angående trivseln så är det ju inte alls, jag vantrivs ju, men säger man det? Haha, det kommer nog inte bli så, undrar om pappa kommer ta upp det? Hmm tänker hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0