Måndag

Idag så hände det väl sådär mycket, vi fick se en film om tortyr på historian. Jag tror jag är ganska störd, för enligt mig så var det ganska fascinerande. Det enda jag inte klarade av var när hud vad inblandat, det tyckte jag var lite äckligt, men annars, jag vill nästan se folk bli utsatta i jungfru"nånting". Dessutom så fick jag en bild i huvudet hur det skulle vara att vara i en, veta att snart kommer jag få massa spikar i mig, och jag kommer känna smärtan från dem, när dem sakta men säkert tränger igenom min hud. Ja okej, mina tankar är kanske inte alltid så normala.

Köpte Visine idag, ska se om min ögon blir bra efter det, dem är väldigt torra och inte så trevliga att ha öppna helt enkelt.
Haha förresten, min lunch idag bestod av 4st pepparkakor, börjar bli lite orolig att jag är beroende, hehe.

Vi fick en läxa på svenskan som jag inte riktigt förstår, det var att vi skulle hitta en reklam som passar in på nån "mall", och vilken målgrupp det riktar sig till. Låter lätt, men jag vet inte om jag skulle ta med reklamen eller inte?

Nej nu ska jag klura på om man kan utrota malaria! =D Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0