Mognat?

Haha okej, jag har haft min blogg sen september, men jag känner att jag ändrats ganska mycket. När jag började skriva då var jag sur och sårad, nu fattar jag inte ens varför. Men det är väl som de sägs: tiden läker alla sår. Och mina sår är färdigläkta. Så how about that? Antar att ni är lite småstolta över mig! Hehe, min novell går sakta men säkert framåt, imorgon kommer den bli klar i alla fall, och det är väl tur det!

Förresten så fick jag höra att "mitt gäng" var tystlåtna, och jag blev lite deprimerad, med tanke på att jag pratar ganska mycket, hela tiden, så får man höra att det inte hörs..... Det är väl bara tragiskt? Aja det ska bli spännande att se lärarnas reaktioner när dem upptäcker att jag inte gjort ett smack på nån lektion, hela terminen, och jag vill bara säga det.. det är inte för att jag är osmart på något sätt, jag behöver bara inte plugga, det kommer naturligt *skrytskryt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0