Nu var man framme

Så okej, nu är jag framme vid min mamma, på Gotland... Likadant som alla andra gånger, alla klänger på en, men det är helt okej =)

Idag så har det vart en helt vanlig dag, jag har vart extremt uttråkad, och så blev jag irriterad på historieläraren som pratar alldeles för mycket, jag var nämligen lite stressad. Skulle hinna till flygplatsen, klockan 4 skulle jag vara där, så det gav mig exakt 1 och en halv timma från det att jag slutade till jag skulle vara där Var  tvungen att gå hem emellan med, skulle byta kläder och packa ner lite saker. Panik, men som tur var så fick jag skjjuts av Ingela, så jag var framme prick 4, flög, och träffade min lillasyster ♥♥

Imorgon så ska jag på lillasysters dansavslutning, hopaas innerligt att det inte blir som förra gången, då jag var tvungen att dansa med, haha det var så pinsamt, eftersom jag har ungefär 0% danskänsla i mig =P

Och senare ikväll blir det alfapet, men just nu ska jag uppdatera mig om några andra bloggar och lyssna på System of a down haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0