Onsdag.

Ja, det här var en sån där jobbig och tråkig dag, kom till skolan, då var läraren borta, så ingen lektion... Hade handledartid, inget vettigt som sades där. Efter det så var Carro svikare och gick hem, hennes argument var för den delen riktigt uselt, jag har väntat alla gånger då hon vart där, förutom dem gånger jag vart hemma och vart sjuk, stor skillnad... Jag har inga problem med att vara ensam, men när det är en så extremt dålig ursäkt så blir jag ganska irriterad faktiskt. Kan t.o.m säga arg.

Men nog om det, det är inte mer än att jag inte tänker stanna heller...... Snart ska jag åka tillbaka till skolan, har utvecklingssamtal. Hatar det, ska såga hela skolan, såga allt helt enkelt, eftersom att allt typ suger. Och så funderar jag på att söka in på Östra Reals Sam-journalistik, men har inte bestämt mig ännu.... Men kanske. Att söka skadar ju liksom aldrig, Behöver ju inte nödvändigtvis börja där då. Men ja, det är något jag ska fundera lite till på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0