Otroligt skön dag

Som sagt ledig! Vi var och hälsde på i Östra Real, träffade Fatima, Helia, Jakob, ja massa från Rålis, även flera från Fatimas klass, som verkade ganska normala, inte alls sådär som min fördomar är mot Östra, (att alla är överintelligenta). Vi träffade även på en gammal "boyfriends" bästa kompis, väldigt obekvämt, Fatima gick nämligen fram och frågade om han kände mitt "ex", och så kollade dem alla på mig, det var hemskt, han och hans kompis var SÅ sura på mig haha, men men, jag hade en muppig frisyr när dem kände mig så förhoppningsvis så kände han inte igen mig.

Sen runt kvar i två så gick jag och Carro till Friskis för att träna hårt, vilket vi även gjorde! Så stolt, gjorde 40 situps, med 20 kilos vikter pressade på mig, tränade ryggen med 20kilo, alltså ni hör! Jag kommer bli bodybuilder.


Funderar på att vara duktig och städa mitt rum, därefter.... Matte, och läsa historia en gång, har prov på fredag.
Apropå fredag så kommer min mamma hit då, hon bor ju på Gotland, men kommer hit.. som sagt. Så vi ska gå och kolla i affärer, tror inte att jag kommer köpa något dock, har ett litet personlighets test, ska se hur länge jag kan stå emot att köpa upp mina pengar. Jag gissar kanske en vecka, absolut inte mer.

Nej nu hör jag hur rummet kallar på mig!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, du och Biffen skulle passa så bra tillsammans :)
fast det skulle nog bli lite svårt i sängen, två muskelberg som ska tumla omkring ;)

2007-11-08 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0